Bezplatná konzultace
Shifra logo

Digitální audit

Prostoru pro zlepšení se najde vždy mnoho. Digitalizovat umíme i celá oddělení, většinou však začínáme s menším procesem, při kterém benefity digitalizace uvidíte téměř okamžitě. Na úvodním workshopu si projedeme vaše firemní procesy a identifikujeme nejproblémovější oblasti. Zjistíme, s čím vám umíme pomoci a domluvíme se na optimálním postupu.

01Jak začít

Zjistěte, jak můžeme pomoci vaší firmě dosáhnout vyšší efektivity a lepších výsledků díky moderním SaaS a NO CODE nástrojům, které již dnes nahrazují potřebu drahého programování.

Osobně nebo telefonicky probereme vaše potřeby. Ať už chcete automatizovat rutinní manuální úkoly, zvýšit produktivitu a efektivitu vašeho týmu, minimalizovat náklady nebo chcete více zákazníků. Máme bohaté zkušenosti s digitalizací procesů, zejména v oblasti obchodu.

02Průběh

Společně identifikujeme firemní procesy a navrhneme strategii digitalizace tak, aby vám přinesla očekávané výsledky.

Na workshopu se spolu s vámi ponoříme do detailů vašich klíčových procesů. Následně připravíme důkladnou analýzu vašich interních procesů a identifikujeme oblasti, které lze automatizovat a digitalizovat.

V rámci auditu interního prostředí probíhá i průzkum na jednotlivých odděleních. Cílem je zjistit postoj zaměstnanců k používání stávajících systémů, opakujícími se úkoly a jejich nápady pro digitalizaci a automatizaci.

03Co získáte

Získejte plně personalizovaný digitální audit vaší firmy a seznam všech výhod jejich digitalizace. Ve výsledku budete mít v rukou komplexní strategii digitalizace, která zohledňuje vaše potřeby a cíle.

Výstupem auditu je:
➔ popis opakujících se manuálních činností zaměstnanců
(denní snímek, zadávání údajů do systémů)

➔ procesy jednotlivých oddělení společnosti
(byznys procesy a value stream mapping)

➔ seznam příležitosti k digitalizaci a automatizaci procesů

Přihlaste se k odebírání novinek

Zanechte nám svůj e-mail a nechte si zasílat novinky ze světa digitalizace

Shifra konzultácia

Řekli o nás

„Všechny digitální nástroje máme konečně integrovány do jednoho ekosystému. Šetří nám to čas, snižuje námahu při zadávání údajů a zjednodušuje schvalovací procesy. To vše nám pomáhá zvýšit naši produktivitu a zlepšit zákaznickou zkušenost.“

AVIS Autopůjčovna ve své flotile provozuje více než 550 vozů.

„Integrací CRM, naceňovacího systému a ekonomického softwaru jsme dosáhli snížení chybovosti zadávaných údajů ze strany obchodníků, efektivního schvalovacího procesu obchodních nabídek, automatizace práce v ekonomickém oddělení a přehledného reportingu pro management.“

KOSIT má 13 dceřiných společností a zaměstnává 700 pracovníků.

Domluvte si s námi bezplatnou konzultaci

Zanechte nám vaše údaje a my vás budeme obratem kontaktovat

Mám zájem
Shifra konzultácia

Děkujeme za projevený zájem

Zanechte nám vaše údaje a my vás budeme obratem kontaktovat

Souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely kontaktování

Odeslat
Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.